˙·٠•❄•٠·˙ سخن ˙·٠•❄•٠·˙

˙·٠•❄•٠·˙    سخن    ˙·٠•❄•٠·˙

من را سر راه او گــدا بنویسید
مدیون عطای مرتضی بنویسید
ایوان نجف عجب صفایــی دارد
این را وسط عرش خدا بنویسید

طبقه بندی موضوعی

قبر...

جمعه, ۱ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۳۴ ب.ظ


قبر...

 

پیامبر اکرم(ص) فرمودند: همانا قبر هر روز صاحبش را با پنج چیز ندا می دهد.

1)من خانه فقر و بد بختی هستم، با خودتان یک گنجی بیاورید.

2)من خانه وحشت و تنهایی هستم ، با خودتان یک رفیقی را بیاورید.

3)من خانه ظلمت و تاریکی هستم، با خودتان یک چراغی بیاورید.

4)من خانه سنگ ریگ هستم ، با خودتان یک فرشی بیاورید.

5)من خانه مارها و عقرب ها هستم، با خودتان یک پادزهری بیاورید.

کسی گفت: اینها چه هستند؟

پیامبر اکرم(ص) فرمودند:

واما گنج، کلمه شهادت یعنی اشهد ان لا اله الا الله

واما رفیق و انیس ،تلاوت قرآن مجید است.

و اما چراغ و روشنایی، نماز شب است.

و اما فرش ما ، عمل صالح است.

و اما پادزهر،صدقه است.

منبع :

مجموعه ورّام، ابی الحسین ورام

صفحه 200

و الدعوات،

قطب الدین الراوندى،

مدرسة الامام المهدی4، قم، 1407 ق،

صفحه 258

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۱
( سید )

قبر...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">